Til seneste kommentar

Har dere av sikkerhetsgrunner spesielle miksere for barnefamilier?

Sandra

Kommentarer

  • Alle Gustavsbergs blandebatterier er barnevennlige.

    Hvis vi skal komme med individuelle anbefalinger, er det alltid tryggere å bruke et termostatbatteri i dusjen eller badekaret.

    Gustavsbergs termostatbatteri har flere innebygde sikkerhetssystemer -det finnes en temperatursperre ved 38°, men det er også mulig å begrense maksimumstemperaturen ved hjelp av en innstilling bak knotten.

    I tillegg har den en automatisk avstengningsfunksjon hvis kaldtvannet i systemet skulle forsvinne (for å forhindre skålding). Ettgrepsbatteriene våre har også flere skoldningsbeskyttelser som Eco-temp, Safe Touch og innebygd automatisk varmtvannssperre.

    Les mer om våre smarte symboler her!
    https://www.gustavsberg.com/se/om-oss-gustavsberg/vara-smarta-symboler
    Gustavsberg
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.