Lite socialt

Hej Marcus!

Vi är ett gäng som tänkte sporra varandra att gå ner i vikt. Vi känner att vi skulle vilja kunna hålla koll på varandras utveckling och det går ju att göra m.h.a. länkningsfunktionen men det skulle vara trevlig att man på SIN EGEN sida kan se sina inbjudna kompisars utveckling. Det finns en träningssajt som heter Funbeat (http://www.funbeat.se) som har kompisfunktionen jag är ute efter.

Jag hoppas att du förstår vad jag menar...

/ Per

Per

Kommentarer

  • Hej Per,
    Det låter som ett roligt förslag och jag vet andra som också önskat sig någon form av social ihopkoppling. Jag ska fundera lite mer på hur det kan fungera, men kommer nog inte ha tid att genomföra implementeringen förrän någon gång till hösten.

    Hoppas att du kan ha nytta av Viktpuls ändå fram till dess!

    Marcus Andersson Utvecklare