Länka diagram till kompisar

Hej,

Skitbra sajt, men tycker man ska kunna länka sitt diagram till kompisar osv.

Tobias

Kommentarer

  • Kul att du tycker om den Tobias!

    Någon möjlighet att dela med sig av sin information är planerad, man jag har inte bestämt mig för exakt hur det kommer att fungera. Ska se om jag kan ordna något nu i veckan.

    Marcus Andersson Utvecklare
  • Hej igen Tobias!

    Nu finns det möjlighet att dela diagrammet med andra.

    Du hittar länken för att slå på delning och se delningsaddressen precis under din viktkurva.

    Marcus Andersson Utvecklare