Försvunna vikter och kurva

Efter en tid utan våg skulle jag lägga in en vikt igen, men alla mina vikter och kurvan är försvunna, och det går inte att lägga till en ny vikt. Vikt anges dock i det rosa textfältet i mitten.

CaptainC

Kommentarer

  • Hej,
    Har tittat på ditt konto och kan inte se något konstigt. Jag kan både se din kurva och dina tidigare invägningar. Jag kan även lägga till en ny vikt.

    När du säger att alla vikter och kurvan är försvunna, betyder det att de blå och gröna fälten inte syns eller är det innehållet i fälten som inte syns? När du inte kan lägg till en vikt, beror det på att du får ett felmeddelande när du försöker eller på att fältet för att lägga till vikter inte syns över huvud taget? Har du provat att byta tidsperiod?

    Vilken webbläsare använder du?

    Marcus Andersson Utvecklare
  • Nu funkar det för mig också.
    Använder iPad, och fälten syntes, men ingen kurva eller lista. Inget felmedelande vid inlägg eller tidsspannsbyte, utan bara dött helt enkelt. Förmodligen en paddglitch då. Tack för hjälpen, och trevlig helg!

    CaptainC