Direktmeddelande på Twitter

Hej!

Man kan ju registrera sin vikt via Twitter bl.a. genom ett direktmeddelande till @Viktpuls. Eftersom Twitter numer kräver att mottagaren följer dig för att kunna skicka direktmeddelande funkar det inte såvida du inte fixar något skojigt som per automatik gör att @viktpuls följer användarna.

/ Per, @exxoff

Per

Kommentarer

  • Hej Per!
    Jo, jag använder en tredjepartstjänst som ska autofölja de som fölljer @viktpuls, men den verkar inte funka så bra. Ska fundera på om det skulle vara smidigare med @ replies istället.

    Marcus Andersson Utvecklare