Jag vill returnera en vara, hur gör jag?

Hej!
Jag har en vara jag skulle vilja returnera, jag vill veta hur jag ska gå till väga för att göra detta?

Kommentarer

  • Hej Rasmus!

    Om du vill returnera en vara står du själv för returfrakten. Varan ska skickas tillbaka i originalförpackningen i oförändrat skick tillsammans med returlappen. Specialbeställningar och metervaror återköps inte.
    När vi mottagit din retur på lagret och registrerat den återbetalar vi dig på samma sätt som du betalade.

    Har du valt att betala med faktura kan du skjuta upp fakturan i Walleys App eller på mina sidor på Walleys hemsida, på så sätt behöver du inte betala fakturan innan vi hunnit justera den.

    Returer skickas till Verktygsboden AB, Solängsvägen 14, 513 70 BORGSTENA

    Vid retur av större varor var vänlig kontakta kundtjänst på mail info@verktygsboden.se. Var vänlig ange ditt ordernummer.

    Om du har möjlighet går det även bra att returnera din vara i vår butik som ligger i Borås. Ta bara med varan och din faktura eller följesedel så hjälper personalen dig i kassan.

    Johanna Webbadministratör
  • Hej!
    behöver jag skriva ut en returlapp till varje förpackning jag returnerar er?
    det jag ska returnera är sammanlagt 28 st förpackningar.
    Mvh Sigrid Kempe
    Runmarö Båtvarv AB
    Sigrid Kempe
  • Nej, det räcker att du lägger i en lapp.
    Jenny Kundtjänst