Jag skulle behöva lite reservdelar, hur beställer jag det?

Hej!
Jag har köpt en maskin av er och nu skulle jag behöva ha reservdelar till den. Hur beställer jag det?

Kommentarer

  • Hej Axel.
    Vissa reservdelar finns på våran hemsida. Hittar du dom inte där så maila oss gärna på info@verktygsboden.se så försöker vi hjälpa dig att hitta rätt reservdel.
    Har du möjlighet att ta en bild på reservdelen eller maskinen som reservdelen ska vara till så underlätta för oss.
    Jenny Kundtjänst