När får jag tillbaka pengarna för en returnerad vara?

Hej!
Jag har skickat en vara i retur till er och jag undrar när jag får pengarna tillbaka?

Kommentarer

  • Hej Emil!

    Vi återbetalar pengarna för din retur så snart som möjligt, senast 14 arbetsdagar från det att vi mottagit returen på vårt lager.

    Har du valt att betala med faktura och inte betalat den ännu, så kommer det skickas en ny uppdaterad faktura till dig.

    Har du valt att betala med faktura och hunnit betala fakturan så kommer Walley (Collector bank) att kontakta dig angående återbetalningen.

    Har du betalt med kort eller direktbetalning så kommer pengarna in på ditt konto inom 3-5 bankdagar.

    Har du frågor kring betalning och fakturor var vänlig kontakta Walley (Collector bank):

    Privatpersoner
    Mail: hello@walley.se
    Telefon: 010-161 01 00

    Företag
    Mail: b2b@walley.se
    Telefon: 010-161 00 38

    Johanna Webbadministratör