Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Hur fungerar Vätternrundans kundforum?

Vätternrundans kundforum är tänkt att fungera som en FAQ (Frågor & Svar) där alla tänkbara frågor kring våra lopp finns listade.

Hur hittar jag i forumet?
Det finns två sätt. Antingen tittar du själv igenom frågorna och ser om din fråga redan finns, eller så använder du sökfunktionen högst uppe till höger. Det är en smart sökfunktion som kommer rekommendera inlägg åt dig som du sedan kan gå in och läsa och om du vill ställa följdfrågor.
Redaktörer från Vätternrundan (du ser oss ute till höger) kommer att svara om inte andra deltagare redan har svarat på frågan åt dig.

Annars ställer du en egen fråga, men gör rubriken tydlig och informativ för att andra lättare ska kunna hitta just din fråga.

Hur snabbt får jag svar?
Vår ambition är att svara inom 24 timmar under veckodagar (med reservation för hög belastning under intensiva perioder), men oftast går det snabbare än så.
Du får automatiskt ett mail när våra redaktörer eller en annan användare har svarat på din fråga. (OBS! Din mailadress är bara synlig för Vätternrundan.)

Tänk på...

  • att forumet är publikt så att alla kan se det du skriver. Lämna därför ALDRIG ut personlig information (telefonnummer, personnummer, adress m.m) Om du ändå skulle råka posta sådan information kan du klicka på kugghjulet i inlägget och klicka på "Rapportera inlägg" och beskriv vad som är problemet. Inom 24 timmar kommer våra redaktörer ta bort eller redigera inlägget.
  • att hålla en god ton. Vi tolerar inte onyanserat språkbruk, hot eller hat. Ej heller reklam, annan spam eller innehåll av sexuell natur kommer tillåtas.
Vätternrundan Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.