Visa flödet för den valda tidpunkten

Hej, när man drar "datum-sliden" så följer datumlinjen med i diagrammet och jag försöker läsa ut flödet på den vertikala linjen. Svårt! Komplettera gärna med en digital siffra på en liten display vid sidan om i diagrammet.

Kommentarer

  • Hej!
    Om man håller muspekaren över valfri punkt (dag) i diagrammet så kommer det upp en ruta som visar datum och flöde för denna dag. Genom att föra muspekaren vertikalt den aktuella dagen kan du även se information om högsta, lägsta och median-flödet.

    Lena Hydrolog, produktansvarig