Vattenwebb

Hej
Jag laddar ner lite data från er hemsida och tycker det fungerar bra men stötte på ett problem när det gäller detta kustområde:
http://vattenwebb.smhi.se/modelarea/basindownload/SE561400-161201
Var beror nedladdningsfelet på?

Kommentarer

  • Hej Oskar,
    Nu har felet åtgärdats och data från kustvattenförekomsten går att ladda ned. Dröjsmålet beror på att SMHI har haft hydrologiska klass 2 och klass 3 varningar utfärdade och då undviker vi generellt sett att driftsätta uppdateringar.
    Med vänliga hälsningar,
    Sofie Schöld
    Sofie Modellexpert kustvatten