Vattenføring for de foregående år?

Er det muligt at finde data / tabeller / kurver for vattenføring for de foregående år fx 2016, 2017 osv, på vattenwebb?
Fors padler fra Danmark
Venlig hilsen
Peter Mærsk

Kommentarer

  • Hej Peter!
    Visualisering för dessa år kommer inom kort på webben, men du kan redan nu ladda ner vattenföringsdata i excel och själv rita diagram:

    https://vattenwebb.smhi.se/modelarea/

    Data finns i olika flikar i excelfilerna, och dygnsdata ligger längst till höger i flikarna "Dygnsvärden" och "Dygnsuppdaterade värden". Där är data i kolumnen "Total stationskorrigerad vattenföring" som du ska använda.
    Niclas Hydrolog