Vattenflöde Viskan Åsbro

Värdet d. 29/9 var 9,7 m3, hur får jag fram uppg. om värdet d. 30/9 ?

Kommentarer

  • Hej Sven,
    Det fungerar bra att ladda ned här:
    https://vattenwebb.smhi.se/station/#
    Sök på Åsbro 3 och ladda ned Excelfilen.
    Där finns dygnsvärden fram till det senaste insamlade värdet.
    Mvh,
    Ola
    Ola Databasexpert
  • Tidigare fanns en graf med aktuellt flöde samt med de olika normalvärden inlagda. Det fanns också en prognos över flödet den närmsta tiden. Mycket överskådligt  och lättläst.
    Vad hittar jag denna graf nu?
  • Hej Benny!
    Du hittar diagrammet i tjänsten Hydrologiskt nuläge.
    Niclas Hydrolog, marknadsansvarig