Varför saknas flödesdata för 2018?

Brukar löpande hålla koll på flödet i testeboån, vid Ycklaren. Men flödesdata för 2018 saknas. Varför? Finns för alla andra år bakåt.
Uppskattar i övrigt den här tjänsten mycket. Bra!!!!

Kommentarer

  • Hej Malin!
    Inom kort kommer flödesdata för 2018 visas i "hydrologiskt nuläge" men innan dess kan du ladda ner data i en excelfil och göra ett diagram själv. Data för 2018 finns under fliken "Dygnsuppdaterade värden" längst till höger av alla flikar i excelfilen. Lycka till!
    Niclas Hydrolog
  • Tack för supersnabbt svar! Vilken service.