Tomma djupkartor på vattenwebben

Hej!

Försöker ladda ned kartor till ett antal sjöar i härnösands kommun på vattenwebb på er hemsida.

När jag klickar på översiktskartan står det att det finns kartor till sjöarna men när jag sedan laddar ner kartorna får jag endast tomma ZIP-mappar.

Detta gäller bland annat sjön Stor-roten i härnösands kommun.

Mycket tacksam för hjälpen!

Kommentarer

  • Hej Mathias!

    Tack för ditt inlägg. Vi undersöker vart det har gått fel men fram tills vi hittat felet får du gärna skicka din mailadress så att du kan få kartorna.

    Med vänlig hälsning
    Katarina Stensen
  • Tack för svaret!
    Mathias@uddfors.se