sökfuntion på EUCD/namn i scenario-/analysverktyget

På sidan man laddar hem data för modellområden kan man söka på EUCD och även på namn för havsområden. går det att implementera funktionen även i scenario-/analysverktygen (sötvatten resp. kustvatten?) Inte så hög prio på detta, kan göras framöver när det är lämpligt.

Kommentarer

  • Hej!
    Jag lägger in denna arbetsuppgift ihop med uppdateringarna av analysverktygen på Vattenwebb. Åtgärd av detta blir dock troligtvis tidigast under hösten. Vill du ha det prioriterat tidigare får du gå via vår förslagslåda.

    Lena Hydrolog, produktansvarig