SMHI Vattenwebb Hydrologiskt nuläge

SMHI Vattenwebb Hydrologiskt nulägeDenna sida är mycket bra men varför finns inte statistik för året 2018 med ? (bara till 2017)

Kommentarer

  • Hej Lars, tack för din kommentar om vattenwebben.
    Vi hoppas på att få ut statistiken innan sommaren men oklart om detta hinns, uppdateringen borde komma senast i början på hösten. Statistiks uppdateras årlig. Innan uppdateringen borde data bearbetas och modellen köras detta gör att det kan ta tid innan förra året läggas till.