Sjökartor

Hej,

Kan börja med att säga att det är en jättebratjänst med möjlighet att ladda ner djupkartor över våra sjöar.

Tyvärr fick jag problem när jag skulle spara kartan för Raslången, det dyker upp ett felmeddelande.
"Unknown Reason
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator at root@localhost to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error.

More information about this error may be available in the server error log."

Övriga kartor ser ut att fungera bra.

Med vänlig hälsning
Johan