Saknar flödesdata för senare halvan av 2014

Jag behöver flödesdata i station Nissaström 2471 för hela 2014 . När kan dessa data bli tillgängliga?

Kommentarer

  • Hej!

    Data från Nissaström tillgängliggörs på Vattenwebb med 8 månaders fördröjning. Detta p.g.a. restriktioner från extern leverantör av data.

    Lena Hydrolog, produktansvarig
  • Saknar även data för Ritsem för 2014-2015 förutom senaste dagarna. Är det samma problem där?

  • Hej!
    Ja, även för Ritsem finns restriktioner på data under 8 månader efter mättillfället.

    Lena Hydrolog, produktansvarig