Saknar dygnsvärden som fanns där nyss

Hej
Varför hittar jag inte längre aktuella dygnsvärden i Excelarket om vattenföring för område 3628?

Kommentarer

  • Hej!
    Vi har denna vecka lagt ut en ny version av modelldata på Vattenwebb. P.g.a. detta har det blivit ett glapp i påfyllnaden av dygnsvärden för 2014. Den nya dygnspåfyllnaden räknas komma igång under nästa vecka.

    Lena Hydrolog, produktansvarig