rande flöde syns. Kan man ändra det själv eller är det något ni måste göra

Hej​ . Jag försöker se vattenflödesprognosen för hovnäs Dalälven. Diagrammet räcker inte till. Värdena är för höga. Kan jag ändra det eller är det ni som måste ändra diagramgränserna. Kan jag se värdena i en tabell istället

Kommentarer

  • Hej!
    Detta är tyvärr en bugg som vi arbetar på att åtgärda för tillfället. Förhoppningsvis är detta löst under nästa vecka.
    Mvh
    Lena
    Lena Hydrolog, produktansvarig