Problem med flera av modulerna i vattenwebb

Hej!

Jag kommer inte in i flera av modulerna i vattenwebb, tex övergödning sötvatten (för att titta på källor till fosfor och kväve). Det står:

Unknown Reason
The requested URL was not found on this server.

Vet inte om det bara är för mig?

Mvh
Fredrik
Fredrik Franzén

Kommentarer

  • Hej!
    Just nu håller vi på med en större övergång till ny geografisk indelning (SVAR2022). För att kunna göra detta på bästa sätt så är flera av tjänsterna i vattenwebb stängda under tiden. Läs mer på vattenwebbs förstasida, https://www.smhi.se/data/hydrologi/vattenwebb. Uppdaterad information om belastning av fosfor och kväve och dess källor/fördelning finns just nu enbart på Modelldata per område samt Modelldata hela Sverige.
    Lena Hydrolog, produktansvarig
  • Stort tack för info!

    Fredrik Franzén