Pegel i Ånnsjön

Har sökt efter den pegel i Ånnsjön som till alldeles nyligen funnits vid Bunnerviken i sjöns sydvästra del. Den har mätt sedan 1970-talet men finns nu inte markerad som aktiv eller nedlagd. Vart tog den vägen?

Kommentarer

  • Hej Ingemar!
    Bunnerviken, pegeln vid Ånnsjön är under avveckling. Du kommer att hitta den under nedlagda stationer när det administrativa är klart.

    Du kan läsa mer i den här artikeln.

    Med vänlig hälsning
    Maud
    Maud Hydrolog
  • Hej
    Nu finns Bunnerviken på Vattenewebb igen under "Nedlaga stationer".

    Med vänlig hälsning
    Maud
    Maud Hydrolog