Modelldata per vattenområde - ändrade subid eller områden?

Hej,

Den 13 mars laddade jag ned data från vattenwebben, för det område som är relevant för den vattenförekomst jag undersöker påverkan på (Vege å: Humlebäcken-Hallabäcken WA15923408). Delavrinningsomårdets namn hette "ovan humlebäcken", subid 64455. När jag idag skulle hämta ned datan igen för att dubbelkolla en siffra, kunde jag på vattenwebben inte hitta det område jag tidigare hämtade data för. Min vattenförekomst låg i ett delavrinningsområde som nu heter "vege å" med ett annat subid-nummer (302).

Jag förstår inte vad som har gått snett, och varför jag inte kan återfinna den data jag laddade ned i mars. Har något uppdaterats sedan dess? Tacksam för snabb återkoppling! Se bifogade underlag jag laddat ner.
Anna-Karin