mer detaljerad bakgrundskarta

Hej!
Jag saknar en mer detaljerad karta på Vattenwebben. Det hade varit enklare att orientera sig om det funnits med ortsnamn.

Kommentarer

  • Hej!
    Vi har gjort försök att lägga in mer information i kartan men valt att för tillfället lägga mängden information som visas på den nivå som presenteras i Vattenwebb. Ny karta publicerades under våren på Vattenwebb och den innehåller mer information än tidigare. Flera kundsynpunkter har gåtts igenom och realiserats i arbetet med nuvarande karta. Vi tar till oss din synpunkt och behandlar den inför nästa uppdatering.

    Lena Hydrolog, produktansvarig