Menyn Hydrologiskt nuläge saknar bakgrundskarta.

Menyn Hydrologiskt nuläge saknar bakgrundskarta sedan någon dag.
Innan dess var det sedan en tid en mycket blek karta där det var svårt att orientera sig.
Det var bättre förr :-)

Kommentarer

  • Tillbaka.
    Tack för det, men kommentaren om den bleka kartan kvarstår.
  • Hej!
    Ursäkta sent svar på din synpunkt. SMHI har valt att gå över till Lantmäteriets nedtonade karta för att minska "rörigheten" i kartan och synliggöra flödena bättre. Vi beklagar om förändringen innebär att det är svårare att navigera till följd av detta.
    Lena Hydrolog, produktansvarig