Mätningar dagsflöde - Lidan

Hej,
Jag var inne för att se på dagsflödet på Lidan, Sundstorp nu ikväll 2014-05-09 men fick ingen kontakt med era mätningar. Är det ett temporärt fel?
Med vänliga hälsningar
Hugo von Scheele

Kommentarer

  • Hej!

    Tyvärr kan jag inte svara på vad som var felet den 9/5 men för mig fungerar det att (idag 12/5) ladda ner data från Sundstorp. Prova gärna igen och återkom om felet kvarstår så ska vi försöka fixa detta.

    Lena Hydrolog, produktansvarig