Mätningar dagsflöde Lidan - Sundstorp

Hej,

Har ni problem med er mätstation "Sundstorp" i Lidan? Det är inga mätvärden den 15 o 16 nov och det saknas ett antal dagar i slutet av förra månaden.

Med vänliga hälsningar

Kommentarer

  • Hej!
    Ja, vi har för tillfället problem med telefonlinjen i Sundstorp.

    Lena Hydrolog, produktansvarig
  • Hej,
    Har problemet med telefonlinjen i Sundstorp återkommit? För nu saknas det mätvärden sedan flera dagar.

    Med vänliga hälsningar

  • Hej!
    Problemet är tyvärr inte åtgärdat ännu, men det fungerar sporadiskt.

    Lena Hydrolog, produktansvarig