Ladda ner mätningar - otydlig

Hej! Rubriken på denna sida där det står "Ladda ner mätningar" kanske ska antyda att det handlar om hydrologiska mätningar och inte annat (siktdjup, kadmium, växtplankton etc.)
Mvh
Niklas Holmgren

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din synpunkt. Vi håller på att se över förstasidan på Vattenwebb så vi tar med oss detta önskemål i det fortsatta arbetet.

    Lena Hydrolog, produktansvarig