kan man få aktuellt flöde från 2293 TOLHEM

Går det att få tag i aktuellt flöde i station TOLHEM. Jag bor vid Lillån och flödet där är väldigt beroende av flödet i Svartån. Svartåns flöde är reglerat så det kan plötsligt ändras varvid Lillåns flöde också ändras. Idag kan jag få ett medelvärde per vecka från Tekniska Verkens hemsida, men jag skulle vilja se mycket snabbare när regleringen förändras.

Kommentarer

  • Hej!
    Idagsläget får vi in uppgifterna från Tolhem från Tekniska Verken och är beroende av när de skickar in data till oss. Vi har alltså inga egna uppgifter, men presenterar dem på hemsidan så snart de finns tillgängliga för oss.

    Lena Hydrolog, produktansvarig