Inte bara Musasjö

Jag tänkte att det inte var en slump att kartklickning på Musasjös yta inte gav någon information. Det fanns inget synligt utlopp från Musasjö på kartan. Jag letade fram ytterligare två sjöytor som inte hade förbindelse till annat kartobjekt. Även för Abborravattnet sjoid 635365-129646 och Sjögårdssjön 631758-133428 får man ingen information vid klickning på kartan.

Kommentarer

  • Hej!
    Buggen är nu felsökt och åtgärdad i Vattenwebb. Återkom gärna om du upplever fler problem med tjänsten.

    Lena Hydrolog, produktansvarig