Historik

Hej,
Jag använder Hydrologiskt nuläge ofta och gillar det verkligen.
Min fråga är, varför finns inte fjolårets data med? Historisk data verkar "lagga" med två år vilket är märkligt. Tex, jag kan välja 2018 men inte 2019.
Varför är det så?

Kommentarer

  • Hej Björn!
    Vi håller på att jobba med uppdateringen av data för 2019, det bör vara klart under juni.

    MVH
    Maud
    Maud Hydrolog
  • Hej igen Björn!
    Nu är tjänsten uppdaterad och det går att välja 2019 års data för att jämföra med dagens flöde.

    Vänliga hälsningar

    Maud Hydrolog
  • Toppen! Tack för bra tjänster och respons :-)