Hej, det är jättebra med vattenflödesprognoserna men det saknas legender

Hej, när man kollar flödet i en punkt saknas
1) legend för färgkodningen av flöden till den punkten i kartan (vad betyder blått band respektive rött band)
2) när man väljer diagramdefaulten (som jämför aktuellt flöde med en lång period) framgår inte vad de tre jämförelsekurvorna visar. Jag antar att det är max, medel och min men klickar jag på punkter i respektive kuva står det alltid 2020 och aktuell dag.

mvh
Göran Carlén

Kommentarer

  • Hej

    Väljer du I:et i kartan öppnas legenden. I rutan som öppnas finns en länk till mer info där linjerna i graferna är förklarade. Det är svårt att få med all information i kartan.
    Med vänlig hälsning
    Maud

    -

    Maud Hydrolog