förslag/fråga Svärdsjövattendraget / Gårdvikssjön

Har precis upptäckt vattenwebb, -fantastiskt!

-undrar dock om det finns nivåinfo som man kan komplettera flödet med? -misstänker att informationen finns i någon form, men skulle man kunna göra denna tillgänglig på vattenwebb?

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din synpunkt och vi har faktiskt redan planerad detta. Under andra halvåret 2018 kommer SMHI om allt går planenligt att komplettera med vattenstånd från våra mätstationer på vattenwebb.
    Lena Hydrolog, produktansvarig