Flödesuppgifter för 2013

Hej!

När räknar ni med att flödesuppgifter för 2013 finns tillgängliga i vattenweb?

Vänliga hälsningar
Malin Anderson

Kommentarer

  • Hej!
    Flödesuppgifter för 2013 finns tillgängliga i fliken "Preliminära värden".

    Lena Hydrolog, produktansvarig
  • Hej!

    Kommer stationskorrigerade flödesuppgifter för 2013 publiceras?

    Vänliga hälsningar
    Malin Anderson Olbers

  • Hej!
    Stationskorrigerade värden för 2013 kommer att läggas ut i Vattenwebb under september. Finns behov av dessa värden tidigare så kan de (mot viss ersättning för arbetstid och leverans) beställas från SMHI.

    Lena Hydrolog, produktansvarig
  • Tack för svaret! Var vänder jag mig om jag vill beställa dessa data?

    Vänliga hälsningar
    Malin Anderson Olbers

  • Hej!

    Kontakta gärna kundtjanst@smhi.se.

    Lena Hydrolog, produktansvarig