Flödesdiagram för ett helt år

Hejsan
För att kunna använda flöden i samhällsplaneringen skulle det vara praktiskt att kunna gå tillbaka i tiden ett helt år i flödesdigrammen (för att se max- och medianvärden). Finns det möjlighet att lägga in den möjligheten? Kanke i en ny flik för att inte förlora den höga dyngsupplösningen som finns i diagrammet idag.

Tack på förhand!
Mvh
Uwe Stephan
GIS-samordnare
Länsstyrelsen i Stockholm

Kommentarer

  • Hej Uwe!
    Vi är på gång att lägga till denna funktion och hoppas ha den på plats inom kort. Håll ut!

    Niclas Hydrolog
  • Vad trevligt! Ser framemot det!