Flödesdata

Varför finns inte månadsvärden för år 2014 och 2015 införda i "total stationskorrigerad vattenföring (m3/s) ?

Kommentarer

  • Hej!
    Dessa värden finns bara för de data som räknas fram vid själva modellkörningen, ej för de värden som dygnsuppdateras i efterhand. Vid nästa modellkörning som kommer inom kort så kommer även värden för 2014 att finnas som månadsvärden.

    Lena Hydrolog, produktansvarig