Flödesdata

Hej, Jag undrar om det finns någon möjlighet att få fram modellerade flödesdata för ett enskilt delavrinningsområde under perioden 1980-1999. Data ska helst vara indlad per månad.
Delavrinningsområdet har ID 624552-151472
Med vänlig hälsning Kalle/Lst Kalmar

Kommentarer

  • Hej!
    Det finns möjlighet att beställa detta via SMHIs kundtjänst, Kundtjanst@smhi.se mot en avgift för arbetskostanden att ta fram detta.
    Mvh
    Sara-Sofia