Flödesdata 1990-2012

Hej!

Till ett uppdrag skulle jag behöva ha modellerade flödesuppgifter för perioden 1990-2012 för tre avrinningsområden. I den nya versionen finns ju endast flöden från 1999 och framåt och jag kan inte längre hitta länken till den äldre versionen av s-hype som tidigare fanns i övre högra hörnet på kartan.

Kan ni hjälpa mig?

Vänliga hälsningar

Kommentarer

  • Hej!
    Skicka gärna din beställning till dataleveranser@smhi.se så kan vi ta fram denna data mot en leverans- och framtagningsavgift.

    Lena Hydrolog, produktansvarig
  • Hej,

    Vad ligger kostnaden ungefär på? Det är tre punkter vi är intresserade av.

    Vänliga hälsningar
    Malin

  • Hej!
    Du kan be om en offert från Dataleveranser men jag skulle tro att kostnaden ligger på ca 2000 kr (observera dock att detta är min gissning och ingen offert så priset kan vara både lägre och högre).

    Lena Hydrolog, produktansvarig