Fiske i Haltdalen

Jeg har tenkt meg på fisketur til Haltdalen ved Sylene på norskesiden. (Fant ikke noen lignende norske sider som SMHI) Dermed lurer jeg på om dere har informasjon om god eller utfordrende vannflyt og vanntemperatur i nære fiskevann? Takknemmelig for svar og så absolutt andre tips relatert til kunnskap og erfaringer med fiske i området. Erle Hepsø.

Kommentarer

  • Hej!
    Modellerad vattendragstemperatur hittar du på vattenwebb i Ladda ner data per område.
    Lena Hydrolog, produktansvarig