Felaktig kartutskrift

Hej! Var just in och kollade flödesnivåerna pga av pågående översvämningsrisker i övre Västerdalarna. Tog fram flödesdiagram för några punkter bla Fuluälven (nr 13937). Ser bra ut på skärmen - MEN när jag skriver ut på papper för att visa en kollega får jag felaktig underlagskarta - visar ett område västerut/Norge. Prövade med flera andra punkter med samma resultat. Lyckades endast få ut en kartbild som var korrekt dvs där vald punkt ligger på kartutskriften (11737)

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du uppmärksammat problemet. Kan du ge lite mer detaljer så att vi kan få fram samma felutskrift här hos oss för att kunna åtgärda det.

    Var det Hydrologiskt nuläge du använde? Vilken webläsare använde du?

    MVH
    Lena Strömbäck

  • Vi har hittat problemet och ska åtgärda det så snart som möjligt.

    MVH
    Lena Strömbäck