Färger på kartan

Färgerna på kartan har försvunnit från skärmen nu bara en form av gråskala som jag tycker är sämre än färgerna som jag hade tidigarwe Har ni tagit bort färgerna som fanns tidigare eller är det någon inställning i min dator som har ändrats utan min medverkan

Kommentarer

  • Hej Bengt!
    Förlåt sent svar. Jag är osäker på vilken karta du menar, men jag antar att du menar kartan i Hydrologiskt nuläge. Den kartan är grå för att det ska vara lätt att se vattendrag och sjöar. Det är inte fel på din dator.

    MVH
    Maud Hydrolog