Dygnsuppdaterade värden

Vid nedladdning av modelldata per område har det fram till för ett par veckor sedan funnits en flik "Dygnsuppdaterade värden" där man kunnat se beräknad vattenföring fram till föregående dygn. Vad har hänt med den fliken?

Kommentarer

  • Hej!
    Vi har uppdaterat till en ny modellversion och därför har dygnspåfyllnaden av data tillfälligt stängts av. Fliken "Dygnsuppdaterade värden" borde finnas på plats igen under nästa vecka om allt går som planerat.

    Lena Hydrolog, produktansvarig