Data for 2016

I am wondering if there is a chance to get data from the S-HYPE model for 2016? The last available values are dated back to 2015-12-31.

Thanks!

Kommentarer

  • Hi Dmytro!
    You can find data for 2016 up until present in a separate tab in the excel file you have downloaded. However, the tab may not be visible unless you scroll all tabs to the right. It is called "Dygnsuppdaterade värden" and is right next to "Dygnsvärden".
    Niclas Hydrolog, marknadsansvarig
  • Thank you for your reply!

    The excel file that I have downloaded goes under name 'SE583718-161687.xlsx.

    It contains tabs:
    'Referenser'
    'Källfördelning'
    'Tillr. dygn'
    'Tillr. månad'
    'Tillr. år'
    'Profiler dygn'
    'Profiler månad'
    'Profiler år'
    'Transportbudget'
    'Totalbudget'

    However, I don't seem to find tabs 'Dygnsuppdaterade värden' and 'Dygnsvärden' that you have mentioned.

    The tabs of my interest are 'Tillr. dygn' and 'Profiler dygn', however they contain data only until 2015-12-31. Thus, I was wondering if the data for 2016 is available. I am interested in 'TOTN [mg/m³]' and 'TOTP [mg/m³]' from tab named 'Profiler dygn'.

    Thanks again!

  • Hej, jag söker information om vattenflödet m3/s för en älv för 2016, men det finns inga värden att se samt inga stationer längs älven som jag kan ladda ner data ifrån.

    Går det att få fram på något sätt?
  • Hej Emil!
    Värden för 2016 hittar du under fliken "Dygnsuppdaterade värden" i filerna som laddas ner här: https://vattenwebb.smhi.se/modelarea/.