Damm- och sjöregister - går ej at starta

Hej!
Jag får en vit sida utan sökbar karta när jag försöker starta damm- och sjöregistret (djupkartefunktionen). Ligger felet hos er eller mig?
Jag använder explorer som webbläsare och andra sidor på er hemsida går att läsa/använda. Jag har haft den vita sidan uppe en stund och det verkar inte röra sig om lång laddtid.

Kommentarer

  • Hej Thomas!

    Så roligt att du vill titta på Damm och Sjöregistret!

    Tyvärr verkar det som om MS Explorer inte hanterar vår hemsida särskilt väl.
    Om du försöker med en alternativ webläsare, till exempel Google Chrome eller Mozilla Firefox, så tror jag att det kommer att fungera utmärkt!

    Mvh,
    Ola
    Ola Databasexpert