Bildarkivet: Torsång i fel kommun

Jag tittade igenom bilderna från Dalälven och noterade att Torsång har på många bilder placerats i Hedemora kommun och inte Borlänge där det borde vara. Det gäller neg nr 339, 1199, 2026-2029, 3266 och 3267. Om det inte är i Torsång utan strax söder om så skulle det kunna vara Säters kommun istället.

Notera att det är rätt på neg nr 3268 och 3270.

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för informationen. Vi ser till att vidarebefordra till ansvariga för bildarkivet.

    Lena Hydrolog, produktansvarig