Avrinningskartor

Jag har dagligen använt mig av vattenwebbens avrinningskartor  i arbetet för uppskattning av genomsnittlig årlig avrinning per delavrinningsområde. Sedan några månader tillbaka ligger tjänsten ner. Kommer tjänsten tillbaka eller ersätts den av annan liknande tjänst?
Martin Hederskog

Kommentarer

  • Hej Martin!
    Den nya versionen medför en stor förändring av flera produkter och vi kommer driftsätta dem vartefter de blir klara under hösten.

    Vänliga hälsningar
    Maud Hydrolog