Användarvänlighet i kartan för avrinningsområden

Hej. Vid inzoomning ser jag att kartan för avrinningsområden är mycket komplett och välgjord. Det enda som håller tillbaks mig är användarvänligheten. Jag kan endast zooma med musplattan, men inte med touchskärmen. Jag kan inte flytta runt kartan, utan måste då zooma ut på ett ställe och zooma in på ett annat. Jag skulle även vilja ha möjligheten att som med lantmäteriets "gör egen karta" funktion kunna göra pdf:s olika mycket inzoomat med avrinningsområden.

Kommentarer

  • Hej!
    Tack! Vi tar med oss din synpunkt i samband med att vi arbetar med utveckling av våra kartfunktioner.

    Lena Hydrolog, produktansvarig