ändrat flöde för subid 9820/64808

Hej, kan det passe at flödesberäkningen har ändrat sig från min download i januari 2018 till april ... data är inte ens! Kan se at HYPE modelluppsättning är ändrat, men flödet burde vel vära det passa - ca?

Kommentarer

  • Hej Gro Lilbæk,
    Det stämmer att området med subid 9820 i S-HYPE2012 har ett nytt subid i S-HYPE2016 (64808). Vid en jämförelse av modellen kan jag se att det nya området är större än det gamla (från 8,088273 km2 till 9,880988 km2).
    När jag jämför dagens flöde för de båda modellerna är de mycket lika. Skulle du kunna beskriva problemet med data för januari-april 2018 i mer detalj?