Hej

Jag undrar om det kommer att uppdateras med data gällande vattenflöde för år 2014 och 2015 snart!

Med vänlig hälsning Per

Kommentarer

  • Hej!
    Data för 2014 och 2015 har funnits under fliken dygnsuppdaterade värden fram till dess att modellen uppdaterades i januari 2016. Sedan i januari hittar du värden för 2014 under dygns-, månads- och årsvärden, medan 2015-års värden ligger kvar under fliken dygnsuppdaterade värden eftersom dessa inte kördes fram ihop med själva modellkörningen utan uppdateras varje dygn efter hand som data korrigeras. Vattenflödesuppgifter har alltså hela tiden funnits tillgängliga. Hör av dig om problemet kvarstår.

    Lena Hydrolog, produktansvarig
  • Hej

    Tack för infon. Kommer det att kunna läggas in i de vyerna med linjer (min medel max) man kan få upp i linjer genom arr klicka i kartorna... Där finns bara ToM 2013 idag...

    MVH Per

  • Hej!
    Ja, detta har vi missat i uppdateringen av HydrpNu. 2014 ska vara med där. 2015 kommer med först vid nästa uppdatering. Jag ber utvecklingsteamet lägga till 2014.

    Lena Hydrolog, produktansvarig
  • Hej

    Kommer Kommer det att kunna läggas in 2015 i de vyerna med linjer (min medel max) man kan få upp i linjer genom att klicka i kartorna... Där finns bara ToM 2014 än idag...

    MVH Per